Sodelavci so lahko zelo prijazni in prijetni, vendar se zgodi, da lahko motijo naše delo. Morda prihajajo do vas na klepet ali pa pridejo k vam zgolj zato, ker vedo, da imate ravno vi dobro delujoč spenjač. Zelo nadležno. Opravljate svoje delo, vendar se srečujete z motnjami pri delu.
Moteči dejavniki pomenijo lahko napake pri delu, ker ste manj skoncentrirani in hkrati pomenijo, da delo opravljate dlje časa, kot bi bilo potrebno. Zato je pametno zagotoviti delovno okolje s čim manj motečimi dejavniki.
Načrtujte svoj delovni čas
Načrtujte delovni čas za sebe, v katerem lahko nemoteno delate. Zdi se, da je to nemogoče vendar je z nekaj manjšimi spremembami to mogoče. Zaprite obvestila o novo prispelih elektronskih sporočilih, telefon preusmerite na glasovno pošto. V kolikor nas kdo zmoti s svojim prihodom v pisarno ga prosite, če lahko pride kasneje.
Zaposleni načeloma razumejo, da vsakdo kdaj potrebuje pri svojem delu tudi svoj mir.
Organizirajte sestanek na določeno temo
Ali pogosto dobivate enaka, nepomembna vprašanja in pogosto tudi s strani istih oseb? Smiselno bi bilo, da določite s to osebo termin za sestanek na katerem se pogovorite o vseh njegovih vprašanjih in greste z njim skozi vse težave s katerimi se srečuje pri svojem delu.
Delovno mesto
Pomislite – kako vabljivo je vaše delovno okolje? Ali morda obstaja vabljiv in udoben pisarniški stol? Imate morda na svoji pisalni mizi sladkarije ali morda veliko zalogo pisarniškega materiala? Razmislite.