Odprti koncept pisarniškega prostora spodbuja izmenjavo idej in interakcij med uslužbenci. Medtem, ko traja nekaj časa, da se vsi navadijo na takšen koncept pisarniškega prostora, obstaja nekaj nasvetov, da se bodo takšnega delovnega okolja uslužbenci hitro navadili.
Izkoristek odmora v odprtem pisarniškem prostoru
Zasebnost mora biti tudi tu zagotovljena. Poiščite miren kotiček, da uživate nekaj minut sami s seboj ali se nagnite na naslonjalo pisarniškega stola in se sprostite. Lahko si tudi pripravite skodelico kave ali čaja in se sprehodite po bližnjem parku. Navsezadnje pa tudi slušalke dajejo signal, da ste zasedeni. Nosite jih, ko potrebujete nekaj zasebnega časa.
Dekoracija v odprtem pisarniškem prostoru
V pisarnah odprtega tipa je pomembno tudi načrtovati absorbiranje hrupa. Dobro je, če je na tleh (vsaj ponekod) preproga, ker tako zmanjša odmev. Priporočljivo je tudi, da se smiselno v pisarniški prostor postavi večje zelene lončnice. Rastline so namreč čistilci zraka, ki pomagajo ustvariti zdravo okolje.
Ustvarjanje občutka zasebnosti
Če le imate možnost izberite pisarniško pohištvo, ki ga lahko zaklenete. To pomeni, da je vsaj kakšen predal, ki ima možnost zaklepanja, saj tja lahko mirno pospravite osebne stvari.
Dobro je tudi, da je monitor obrnjen stran od ostalih sodelavcev, ker imate včasih morda opravka z bolj zaupnimi podatki. Ravno tako je zaželeno, da imate vrtljiv pisarniški stol, saj omogoča enostaven stik s sodelavci (brez vstajanja in povzročanja hrupa).
Izbira delovnega časa
Izkoristite trenutke, ko je pisarna najtišja in poskusite večino svojega dela opraviti v tem času. Seveda to ni vedno mogoče. Izkoristite prostore za sestanke, zaprta vrata skoraj vedno kažejo zasebnost, zato je mogoče lažje delati brez klepeta in motenj.
Odprt pisarniški prostor spreminja dinamiko organizacije. Ena od prednosti odprtega prostora je večja učinkovitost zaposlenih, vidljivost in dostopnost zaposlenih. Količina osebnih interakcij se poveča, saj zaposleni delajo v skupnem prostoru in imajo več priložnosti za izmenjavo informacij.