Deset nasvetov za večjo koncentracijo

Delo v pisarni zahteva veliko pozornosti, natančnosti in delovnega elana skozi ves dan. Če želite delo opraviti v celoti in čimbolje je v nadaljevanju pripravljenih deset nasvetov za večjo koncentracijo.

Nasvet št. 1: Um potrebuje urejeno delovno okolje. Urejena pisalna miza z manj stvarmi je manj moteča.

Nasvet št. 2: Multitasking je ubijalec koncentracije. Večopravilnost povzroča pisarniške napake. Delajte korak po korak.

Nasvet št. 3: Tišina v pisarni. Če telefon ves čas zvoni, e-poštna sporočila ves čas prihajajo je težko biti pri delu skoncentriran in učinkovit. Telefon se lahko preusmeri za določen čas na sodelavca ali odzivnik. Pojavno okno prihajajočih e-poštnih sporočil pa se začasno izključi.

Nasvet št. 4: Ljudje, ki so športno aktivni, redno povečujejo koncentracijo. Šport ni prisila, ampak je pravi vrelec mladosti. Tudi za naše možgane. Kdor se bo med odmorom vsaj sprehodil po parku ali drugi okolici blizu svoje pisarne bo takoj opazil, da je svež zrak spodbudil koncentracijo.

Nasvet št. 5: Redmi odmori. Priporočljivo je, da nikoli ne zamudite odmora za kosilo. Možgani zaposlenega so težko neprekinjeno dobro učinkoviti pri svojem delu. Tudi možganom privoščimo malce odmora.

Nasvet št. 6: Svež zrak. Svojo pisarno poskušajte redno zračiti. Ne pozabite pa tudi oditi na krajši odmor ven iz svoje pisarne, po možnosti na svež zrak. Svež zrak deluje bolj učinkovito kot skodelica kave.

Nasvet št. 7: Hidracija je zelo pomembna za koncentracijo. Zaželeno je, da se pije svežo vodo ali nesladkane čaje.

Nasvet št. 8: Prehranjevanje. Omega-3 maščobne kisline so potrebne za ohranjanje osredotočenosti možganov. Te najdemo predvsem v morskih ribah in oreščkih.

Nasvet št. 9: Zadosten in dober spanec. Le tisti, ki so spočiti, lahko prinesejo dobre rezultate. Manj kot pet ali šest ur spanja na noč zagotovo ni dober prispevek k boljši koncentraciji.

Nasvet št. 10: Zaustavite moteče dejavnike. Se nenehno sprašujete, kaj še morate storiti? Ustavite se. Če ne veste kako, si lahko pomagate tako, da si napišete na list papirja vse moteče dejavnike, ki vas motijo v pisarni. Na listu papirja naj se znajdejo le tiste najbolj pomembne stvari, ki jih ne smemo pozabiti.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja