Šest načinov iskanja časa

Ali si kdaj želite, da bi bilo mogoče najti čas za vse? Ker nikoli ni dovolj časa za vse, kajne? To še posebej velja takrat, ko gre za stvari za katere si resnično želimo najti čas. Ni dovolj časa za klepet s prijateljico, ne moremo najti časa, da se naučimo novega jezika ali za obisk kina ali večerje. Zveni znano?

Iskanje časa za vse ne pomeni, da delate vse stvari ob istem času ali celo v istem dnevu ali tednu. To je proces in lahko traja nekaj časa, preden pridete do kljukic na vašem seznamu želja.

Ugotovite, kaj si resnično želite

Prvi korak k iskanju časa za tisto, kar si resnično želite je, da razčistite kaj si resnično želite. Naredite seznam, kar morate naredite v prihodnjem tednu in nato analizirajte seznam. Nad katerimi nalogami ste navdušeni? Katere naloge vam bodo pomagale približati do svojih ciljev? Katere naloge so tiste, ki jih je treba zgolj opraviti? Ali lahko katere naloge preprosto prenesete na kasnejši čas oziroma jih ne rabite opraviti? Ko veste katere delovne naloge vas čakajo in kaj mora biti nujno narejeno kmalu, začnite dajati prednost tej nalogi.

Naučite se reči ne

To ste že slišali, kajne? Vsi smo že slišali, kako pomembno je reči ne, toda kaj, če ste eden tistih ljudi, ki res težko rečejo ne. Vendar pa se morate zavedati, kaj pomeni reči »da« nečemu. Vsi imamo na razpolago 24 ur na dan in na nas je, da se odločimo kako jih bomo preživeli. Vsak »da« je torej »ne« nečemu drugemu. Če boste še naprej polnili svoj seznam opravil s stvarmi, ki vas ne vodijo do cilja, potem nikoli ne boste imeli časa za to, kar si zares želite.

Upoštevajte svojo produktivnost

Ne samo, da je pomembno, da svoj čas porabljate bolje, ampak je pomembno tudi racionalizirati naloge, na katerih delate. To še posebej velja za stvari, ki jih je treba opraviti, vendar niso na seznamu prioritet. Napaka večine ljudi je, ko poskuša v svoj dan stisniti čim več opravil. To vodi do občutka preobremenjenosti, nemotiviranosti, utrujenosti in neproduktivnosti. Razmislite o tem – kako bi se počutili, ko bi imeli na seznamu 20 nalog, vendar vam jih je uspelo opraviti zgolj 7?

Ko načrtujete manj, se boste dejansko počutili, kot da imate več časa in še več boste naredili, ker nenehno skrbite za čas. Pripravljeni boste tudi na morebitna dodatna opravila v zadnjem trenutku. Ljudje, ki so manj izpostavljeni stresu, so dejansko bolj produktivni. Torej, če načrtujete manj, boste dosegli več.

Kar se dogaja v našem umu, vedno vpliva na nas bolj, kot se dejansko dogaja okoli nas. Da bi našli čas za vse, kar želite, se morate prenehati počutiti tako zasedeni ves čas. Morda razmišljajte »Ne počutim se tako zasedenega, sem zgolj zaposlen«.

V dan lahko vstopimo z mislijo »Tako malo časa, a toliko stvari za početi« ali morda »Obstaja dovolj časa, da se stvari opravijo«. Od vas je odvisno, katero izberete.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja