Včasih slišimo stavek, da čas ni dobrina. S časom ni mogoče trgovati, ga razširiti ali zmanjšati. Je pa dojemanje časa drugačno od vsakega posameznika. Velikokrat se zgodi, da se ob 15. uri zamislimo in se vprašamo le kam je izginila že polovica dneva.
Pogosto se zgodi, da smo nenehno zaposleni, vendar se nam zdi, da nismo dosegli tistega kar smo si zastavili ali pa se težko osredotočimo na tisto, kar je pomembno.
Spoznajmo sebe
Morda se sliši nekoliko čudno, toda spoznavanje lastnih vzorcev in ritma nam lahko pomaga, da smo bolj produktivni. Ugotoviti moramo kdaj čez dan imamo več energije in koncentracije. V tem obdobju dneva bomo zagotovo bolj produktivni. Opravimo čim več stvari v obdobju dneva, ko smo bolj produktivni. Moj čas v dnevu je zgodnje jutro in dopoldanski čas.
Pripravimo se na jutrišnji dan
Odlašanje res ni dobro in ni smiselno. Dobro je, da si že dan prej (tik pred odhodom iz pisarne) napišemo seznam obveznosti prihodnji dan v službi. Ta seznam nam bo na nek način pomagal, da bomo bolj mirni, ker vemo, da smo organizirani in pripravljeni že na naslednji delovni dan.
Seznam opravkov
Dobro je, da je koledar naš prijatelj. Koledarji, organizatorji so odlična orodja za organizacijo našega delovnega procesa.
Vzemimo si čas za sprostitev
Ker smo digitalno povezani skoraj 24 ur na dan, 7 dni v tednu, se lahko zgodi, da tudi ob prostih dnevih preverjamo elektronsko pošto. Smo le ljudje in si moramo privoščiti počitek, se sprostiti in si vzeti nekaj časa za sebe in svoje bližnje. Odmore si moramo vzeti tudi med delovnim procesom. Kratki odmori pomagajo razjasniti misli in omogočajo, da se malce bolj spočiti vrnemo v svoj delovni prostor.