Telefonski pogovori v poslovnem okolju kot tudi zasebno pustijo določen vtis. Poznamo različne vrste telefonskih pogovorov, zagotovo pa velja, da obstaja osnovni bonton kako pozdravimo, kako se poslovimo ipd.
Ko imamo telefonski pogovor bodimo pozorni na nekaj naslednjih dejstev – nasmeh, odnos in geste, pogovor in poslušanje, mirno okolje, zapisovanje.
Nasmeh. Tudi, če se sliši čudno: opazite, ali je oseba na drugem koncu telefona naravnana pozitivna in prijazna ali ne. V tem primeru je začetek pogovora lahko tudi manj stresen in bolj prijazen in pozitiven.
Odnos in geste. Poleg čustvenega stanja osebe lahko slišimo tudi, kaj oseba v trenutku pogovora počne. Če ležite v postelji ali sedite na stolu z raztegnjenimi nogami, se prav tako to dobro sliši. Zato, ko z nekom govorite po telefonu sedite pokonci ali celo stojite tako, da ste aktivni in tudi pogovor bo na ta način lahko bolj dinamičen.
Pogovor in poslušanje. Poskrbite, da ne boste zgolj govorili, ampak da bo prišel do besede tudi vaš sogovornik. To pomeni, da osebo na nasprotni strani telefona ne prekinjate. Poskušanje je prav tako zelo pomembno. Torej, ne motite in ostanite osredotočeni na pogovor.
Poiščite mirno okolje. Pravzaprav bi pogovor moral bolj ali manj vedno potekati v čimbolj mirnem okolje, vendar se vedno znova in znova dogaja, da zunanji hrup ali slaba povezava negativno vplivata na telefonski pogovor. Če se znajdete v neprimernem okolju, potem sogovornika prosite, da mu vrnete klic takoj, ko boste lahko na pogovor bolj osredotočeni.
Zapišite si beležke. Med pogovorom si zapisujte. Bodisi med pogovorom ali najpozneje, ko zaključite s pogovorom. To vam bo pomagalo, da to, česar ste se dogovorili s sogovornikom, ne boste pozabili.