Poslovni bonton

Dober bonton pomeni spoštovanje, prijaznost, vljudnost, upoštevanje, pripravljenost na pomoč, toleranco in sprejemljivost.

Bonton, posebej v poslovnem svetu je v zadnjem času vse bolj pomemben in moderen. Dobro je, da poznamo pravila vendar se moram kljub temu zavedati, da se moramo prilagoditi različnim situacijam in naravi dogodkov. Vedeti moramo, da vseeno poslovni bonton ni vse. K osebnemu slogu posameznika sodi tudi izobrazba, odprtost, socialna inteligenca. Pravila poslovnega bontona oz. lepega vedenja se lahko naučimo sicer na pamet. Vendar mora biti v kombinaciji z občutkom, da vemo kaj je primerno za nas, našo osebnost, naš položaj in naše področje dela, ki ga zasedamo v določeni organizaciji.

Pogosto se vprašamo ali ženska res lahko plača moškemu kosilo? Kako pravilno jesti kruh? Kdo že prvi stopi v dvigalo? Kdo najprej komu ponudi roko ob srečanju? Ali lahko mlajši predlaga starejšemu tikanje?

Poznavanje bontona je prednost

 Poznavanje in upoštevanje poslovnega bontona skupaj s socialnimi in čustvenimi kompetencami je danes prednost posameznika kot tudi organizacije. Ne gre za to, da se držimo pravil strogo in striktno. Gre namreč za to, da se znamo prilagoditi različnim situacijam in dogodkom, da na razvoju znanja, izkušenj in vedenja razvijemo fleksibilnost, s pomočjo katere bomo kos situaciji.

Kdaj smo lahko boljši od drugih?

Vsi ljudje komuniciramo. V domačem okolju, v službi, v šoli, v tujini in še marsikje. Poslovni prostor ni naše edino delovno mesto. Srečujemo se izven delovnega mesta, obiskujemo seminarje, obiščemo poslovni dogodek v tujini ali na sedežu druge organizacije. Vsi takšni dogodki so priložnosti v katerih se lahko izkažemo s pravilno pravilno uporabo bontona.

Od ostalih bomo boljšitakrat, ko bomo izstopali z odličnim poznavanjem bontona oz. ko bomo s svojimslogom bolj prepričevalni od preostalih.

V karieri je zelo pomemben nastop, zunanja podoba ter naravna samozavest in suverenost.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja