Novo leto predstavlja morje novih možnosti, predvsem za naše delovno življenje in kariero. To je čas za postavljanje novih ciljev. To je priložnost za »napad« na naše delo z novo močjo in strastjo.
Da bi bili čimbolj uspešni v novem letu smo pripravili seznam petih dobrih načinov za začetek novega leta v pisarni. Ti nasveti vam ne bodo zgolj omogočili, da bi se vaše leto začelo čimboljše, ampak se vam bodo dolgoročno pomagali, da izboljšajo vaš način dela na boljše.
1. Zmanjšajte obremenitev
Ne glede na to ali imate svojo pisalno mizo ali pa ste terenski uslužbenec. Začetek novega leta je idealna priložnost, da pospravite papirje izpred treh mesecev. Preberite članke, ki ste jih nameravali že nekaj tednost. Pospravite svojo torbo ali pisalno mizo na kateri imate stvari, ki jih ne potrebujete že dalj časa. Po čiščenju delovnega prostora se boste počutili, kot da ste izgubili deset kilogramov, ne da bi kdaj zašli v telovadnico.
To je tudi idealen čas, da pospravite svoje digitalne dokumente in jih sortirate. Ustvarite nov sistem za beležke, sezname opravil in dokumente, ki zmanjšujejo količino papirja, ki ga morate shraniti.
2. Spremenite svoj prostor
Če le imate priložnost si občasno spremenite vsaj malce videz svoje pisarne. Sprememba okolice oziroma pisarne vam lahko pomaga napolniti energijo. Morda spremenite lego pisalne mize, morda obrnete omaro na drugo stran pisarne. Pozorno si oglejte svojo pisarno in premislite kaj bi lahko malce spremenili. Lahko je dovolj že malenkost, morda sveže cvetje v pisarni.
3. Učinkoviteje uporabljajte tehnologijo
Tehnologija se je infiltrirala v naše vsakdanje življenje, vendar jo pogosto uporabljamo na načine, ki povečujejo naš stres. Povprečna oseba preveri e-pošto 15-krat na dan. Študija iz Univerze v Britanski Kolumbiji v Kanadi je nakaala, da lahko manj pogosto preverjanje vaše e-pošte povzroči manj stresa.
Bodite tudi bolj učinkoviti pri uporabi tehnologije v pisarni v novem letu. Morda investicija v sodobnejšo dodatno opremo ali pisarniški material povzroči, da delate bolj produktivno kot doslej.
4. Preživite malce več časa izven pisarniškega prostora
Pisarna je delovno okolje. Grajenje prijateljstev izven delovnega okolja kot npr. v kuhinji, v kavarni pa je odlično za spoznavanje sodelavcev. Povabite občasno sodelavce na kavo, na kosilo in preživite čas in pogovor o družinskih in osebnih interesih. Pogovor se lahko zaključi z razpravo o delu, ki ima za posledico ustvarjalno rešitev.
5. Poskrbite, da se boste v pisarni počutili dobro
Ljudje preživimo veliko časa v pisarni, zato svetujem, da vnesete v svoje delovno okolje udoben »dotik«, kjer z dobro voljo preživite svoj delovni čas. Zeleno rastlinje, umetniška dela, osebni predmeti, udobne delovne površine povzročijo, da bo pisarna »živela« in pomenila boljše počutje za ljudi, ki delajo v pisarni.
Zagotavljanje prijetnega delovnega okolja je za vse ljudi prijazno, sproščeno in poživljajoče.